ANILAR…ANILAR…

Standart

Bilmem hatırlarmısın

Bindokuzyüz bilmem kaçlarında zamanın

Gönüllerimizin henüz acıyı tatmadığı dilimlerinde

Yokluğa, yasağa, engele ve hasrete inat, avaz avaz söylediğimiz

Bir sultanîyegâh şarkının nakaratındaki coşku ile tutunmuştuk hayata

“ Çal söyle benim şarkımı sevdâlı sesinle “ diyerek tüketiyorduk saatleri

Güneş daha bir sarı, ay daha bir beyaz mıydı sahiden !..

Çocukların oyunları bir karnavalı andırırdı

Ekmekler daha bir ekmek kokardı katıksız

Ne bilirdik istikbaldeki kokuşmuklukların  tasallutunu

Sen ud’ unu alırdın eline acemi mızrabının heyecanıyla

Bana eşlik ederdin yaşarcasına

En çok “Muhayyer” i severdin ve de “ İşte seni seven benim” i

Bir daha, bir daha, bir daha…

Beylerbeyi sırtlarında sanki müptelâsı olduğumuz yazlık bahçenin

Kırık dökük ağaç masalarında solfejini yapardık şarkıların

Aynı zamanda da aşkın…

Akşamları “ Hüzzâm” fasıllarını  demlediğin tavşan kayı çay ile karşılardık

Bir sigara yaktığımda bütün keyfimi allak bullak ederdin …

Sigara içme nasihatlarıyla…

Şimdi bıraktım içmiyorum artık emercesine müptelâsı olduğum zehri

Sevindin mi ?

 

Bir Cevap Yazın

