VEDA GİBİ BİR ŞEY

Standart

 

Yorgun gözlerime sert bakıyorsun

Sitemi ok gibi fırlatıyorsun

Cefâyı vefâdan mı sanıyorsun;

Senin kan davalı düşmanınmıyım ?

 

Toprağa düşecek yağmur gibiydim

Kar olup dağlara tül gibi indim

Güneşi görünce bittim eridim

Sel oldum yolunda yokluğa aktım…

 

Şimdi sen uzakta çok uzaktasın

Belki güneş gibi bir şafaktasın

Bir yıldız olmuşsun parlamaktasın

Siyah gecelerde doyamadığım

 

Hasretin bunları söyletir bana

Şimdi dönüp bakma artık arkana

Bu son arz-ı hâlim son defa sana

Haydi git demeye kıyamadığım

 

 

Bir Cevap Yazın

