YAĞMURU BEKLERKEN

Standart

 Sanma ki yepyeni aşkların peşindeyim Bıraktığın yerde, bıraktığın halde Aynı heyecan, aynı heves ve aynı sadakâtle Umutla, arzuyla, özlemle İnatla bekliyorum… Gözbebeklerimde resimlerinin en seçkin karesi Avuçlarımda kaçmaya yeltenen anılar demeti Dudaklarımda ismin harf harf şekilleniyor Kalbimde prangan, gözlerimde bağ, Senin müebbed tutsağın olarak hüküm giymiş Yani ben, hep o bildiğin adam Halâ sana sırılsıklam sevdâlı Dağlara, taşlara haykırdığım yokluğunu fırlattım boşluğa Dosttan düşmandan bir medet, yok o da yok… Tedbirim takdire bir türlü uymuyor Kayalara kazıdığım hiç silinmeyecek adını hatmedercesine Okuyorum… Deniz kuşları şarkılarıma eşlik ediyor Köpük köpük dalgalar nakaratlarımı tekrarlıyorlar Çakıltaşları ritim tutuyor yalnızlığıma Kumların üzerine hiç okunmayacak bir destan yazıyorum Senle başlayıp senle biten. Bir imbat katarı çok uzaklardan kokunu getiriyor Efsunlu bir dirilişle kıyama kalıyorum. Gökyüzünde saç kıvrımlarını yansıtan dolu dolu bulutlar Beyaz gecelerimizdeki kadar aydınlık. Birazdan inecek yağmurla geleceksin biliyorum Toprağa değen rahmet gibi bereket getireceksin Şevvâl akşamlarındaki yalnızlığıma…

Bir Cevap Yazın

