Standart

Sebeb-i aşkımsın, nûr-u emelim,

Gözlerindir, gözlerimin ışığı.

Ellerinin hasretinde iken ellerim;

Başka bir elin olur mu aşığı ?..

***

Tüter durur burnumda hep özlemin,

Yandığından yüreğim hiç yakınmaz,

Şüphe etme sevdiğimden ol emin,

Başka bir can bana cânân, eş olmaz…

***

Bir seni özledim, hep seni andım,

Bayramım sen oldun, yasım sen oldun,

Yandımsa uğruna, istekle yandım,

Başka bir rüyayla dünyama doldun…

***

Gönül bahçemdeki nâdide gülsün,

Kokunu duyarım ben nerelerden,

Saçların vuslatta aşkla öpülsün,

Başka bir bakışsın pencerelerden…

 

S.Z.Ç

 

 

 

Bir Cevap Yazın

