VAKT-İ SEHERİN ÇAĞRIŞTIRDIKLARI…

Standart

Geceden sabaha koşar gibiyim,

Tarifsiz bir zaman içinde kaldım.

Sebepsiz, apansız, yandım, bunaldım;

Saati bekleyen yolcu gibiyim…

***

Titrer dakikalar hasretle, hazla,

Unuttum kendimi, şaşırdım kaldım.

Olmadı kalbimi elime aldım;

Gelecek okuyan falcı gibiyim…

***

Şafak vakitleri ser vermek gibi,

Boynumu cellada uzattım kaldım.

Nefesim kesildi, onca daraldım;

Ecele  yol açmış sancı gibiyim…

***

Salih’ im gam çekmem Allah kerimdir,

Alnımı secdeye âmâde kıldım.

Dünya ahvâlinden epey sıkıldım;

Nasuh tövbesinde hancı gibiyim…

 

20 Nisan 2016-  04.45

Bir Cevap Yazın

