S U L T A N …

Standart

Müşfik yüreğine misafir oldum ;

Ana kucağında bebe gibiyim .

Bu yüzden nazım hep sana geçiyor ;

Şımardım sevginle bak ne hâl oldum…

***

Devâsın derdime, ilaç misali,

 Mah yüzünde gördüm âlâ cenneti ,

Beklerim sözünden müjde visali ,

Sevdânla ben sanki pürtelâş oldum…

***

 Sen ömrümün râyihası, gülüsün ;

Bir sözünle cennet olur hayatım.

Kederimi imhâ eder gülüşün,

Seninle ben adam oldum,kul oldum…

***

SULTAN’ ımsın,hayatımsın,canımsın;

Hep seni bekliyor , düşünüyorum.

Muhtaçlığım, damarımda kanımsın,

Hasretinle, bilemezsin kül oldum…

 

 

24 Nisan 2016- 04.35

 

 

Bir Cevap Yazın

